woensdag 24 februari 2021

KKT magenta en witgrijs

Dag iedereen, 


De eerste KKT heb ik gemist. Maar nu ben ik weer van de partij. Ger Janne koos wit-grijs als nieuwe kleur bij het magenta van vorige maand. Wat een uitdaging vond ik, maar wel een mooie combi. 

Toen ik gisteren al mijn materiaal bij elkaar pakte en het cromatiopapier door enkele embossingsfolders had gedraaid, kwam ik tot de vaststelling dat ik helaas geen witgrijs cardstock meer had.  Dus dan maar de auto in en naar de winkel, gelukkig weinig verkeer en een halfuurtje later zat ik terug achter mijn bureau om de kaartjes af te werken. Voor het derde kaartje gebruikte ik een ecolinebrushstift. Ik zette een beetje kleur op een acrylblok, bevochtigde met water en diepte er dan het aqaurelpapier in. 






Een blogronde doe ik straks, want ik wil wel eens kijken wat de andere deelnemers gemaakt hebben in deze - voor mij toch - mooie kleurcombinatie. Wie er allemaal meegedaan heeft, kan je zien op Martina's blog.

Alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog.

Fijne dag nog

Els 

26 opmerkingen:

  1. Oh Els, nu ben ik toch een klein beetje jaloers: in de auto en naar de winkel omdat je geen grijs cardstock hebt... wij kunnen nu eindelijk click & collect doen bij een aantal winkels, maar zo spontaan even iets halen wat je niet hebt...
    Je kaart is prachtig geworden, heel leuk gedaan. En fijn dat je er deze maand wel bij bent, heb je de vorige gemist. Je bent zo'n vaste verschijning.
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het prachtige kaartjes Els, o en naar de winkel tof om dat te doen ik wil enkel de hobbywinkels :) Maar goed dat komt wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 3 MOOIE kaartjes geworden met heel veel variatie in de vormen. De labels springen er voor mij uit.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai, je hebt je best gedaan. Ik vind ze allemaal supermooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaartjes Els, veel variatie, toffe deelnames voor het KKT!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten met de embossingfolder, je ecoline kaart is schitterend! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat klinkt dat luxe voor ons Nederlanders.. even naar de winkel voor een stukje cardstock.. dat kan bij ons al een tijdje niet meer. Maar wat heb je drie mooie kaarten gemaakt in deze KKT kleurtjes! Je ritje naar de winkel is het waard geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelfs 3 kaarten !!!!
    Geweldig mooi geworden !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, dat sprintje naar de winkel was het waard, ik kon enkel een sprintje naar de zolder trekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooow jij heb wel erg je best gedaan deze keer Els.. 3 super mooie kaartjes in deze KKT kleurtjes.en dan nog extra om licht grijs papier geweest...Maar het resultaat mag er wezen...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geluk voor jou dat je nog even naar een winkel kon, anders had je een "probleem" gehad. Alledrie je kaartjes zijn super geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Drie heel mooie kaartjes! Top dat je er drie kon maken! Ik hou ook van deze kleuren! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten, de drieluik is mijn favoriet.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze alle 3 top, de eerste 2 mooie CAS kaarten de 3de is totaal anders maar even mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaarten met de kleuren van het KKT.
    Volgens mij heb je heel wat mensen jaloers gemaakt met je verhaal. Zomaar even naar de (hobby)winkel rijden is er hier voorlopig nog niet bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Els
    En nog wel drie.....jij bent goed bezig geweest!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gave serie Els, hoe mooi en eenvoudig om een embossingfolder te gebruiken. Ook de laatste is prachtig. Wat een geluk dat je naar de winkel kon om papier te kopen. Wij mogen volgende week op afspraak. Nu is het bestellen, ophalen of laten bezorgen. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zelfs een extra winkelbezoek heb je er voor het kkt voor over ! als dat niet gedreven is, dan weet ik het niet meer.
    hele leuke kaartjes zijn het uiteindelijk geworden, geslaagd ! heb je je lekker laten gaan zie ik
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Els,

    Amai, nog speciaal voor het KKT gaan shoppen!
    Leuke serie maakte je!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaartjes! EN jullie kunnen dus zo naar de winkel? Dat is hier straks weer mogelijk op afspraak... Maar je hebt er goed aan gedaan. Mooie combinatie wel, he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. 3 kaarten gemaakt, en alle drie mooi! Tof hoor. Ik vind je kaarten met de embossing echte toppers! Ik gebruik mijn embossingfolders eigenlijk te weinig, zal ze toch maar weer eens uit het stof halen,
    want het geeft wel een heel mooi effect.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaarten Els!! Je hebt er wel wat moeite voor moeten doen maar dan heb je ook wat moois.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaarten, de beterschap kaart met de rozen vind ik top!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier ben ik eindelijk.
    Mooie kaartjes. ( 1 zag ik al, extra bedankt)
    Jij was snel heen en weer!
    Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen