maandag 22 februari 2021

Card in a box

Dag allemaal, 

Nu kan ik ze laten zien, ze zijn eindelijk aangekomen op hun bestemmingen. Drie kaartjes voor verschillende doeleinden. 

Deze ging naar Nancy (tisallemaalhandwerk) nav haar 10jarig blog. Zij en  haar  kleindochter vonden ze mooi.  Zo leuk zelfs dat kleindochter vond dat ik ook een cadeau mocht krijgen. Ik hou mijn brievenbus 📮 in de gaten. 


Het tweede kaartje vertrok naar de vriendin van de zoon. Zij vind zwart, paars en rood mooi. 


En het derde ging richting mijn vriendin, zij werd 65 en gaat met pensioen. 


Fijne dag nog 
Els 


4 opmerkingen:

  1. Wow....wat leuk gedaan Els!
    Drie card in de box exemplaren....wat een werk is dat geweest!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn toch wel 3 hele MOOIE doosjes Els.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els, wat een mooie werkjes ! Ik vind ze alle 3 super en zou niet kunnen kiezen.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Els,

    Ik zie deze nu pas... Zo leuk! Ook heel fijn dat ik er ééntje van kreeg! En ze is helemaal goedgekeurd, dat wist je al hé!!

    Ik heb vandaag op mijn blog gezet dat ik de Mickey/Minnie-uitdaging nog wat uitstel. Een nieuwe datum volgt nog. Nog niet iedereen heeft mijn post aangekregen. (en die is al 2 weken onderweg!)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen