woensdag 3 februari 2021

Huwelijk en afscheid

 Dag allemaal,

Tussen de vele kerstkaarten door, kwam zoon lief nog met volgende vraag : "moeke, kunde jij snel kaarten maken, voor twee collega's. Inge trouwt en de buschauffeur heeft een andere job. En ik heb gezegd dat ik voor de kaartjes zorg. Lukt dat??? '

Gelukkig ken ik Inge en kon ze een beetje persoonlijk maken en had ik snel een idee. Er moest ook cadeaukaart in verstopt zitten. Ik gebruikte een oud model uit een workshop van Elke Verschooten. 



Voor de buschauffeur zocht ik een tekening op internet, kleurde deze in met alcoholstiften en sneed de kaart in de vorm van een bus. Maar helaas omdat het snel moest gaan, is er geen foto gemaakt.

Groetjes 
Els 



4 opmerkingen:

  1. Els, wel eens leuk hé zo’n persoonlijke kaart maken, ik doe dat wel eens graag. Dan ga je soms in je stempels “duiken” en kom je nog andere dingen tegen. Je kaartje dat je ons laat zien is zeker geslaagd en super mooi !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Els,

    Wat een leuke kaart voor Inge. En misschien kan jouw zoon aan de busschauffeur vragen om nog een foto te sturen... Altijd fijn om die in jouw archief te bewaren!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig en mooi! Ik ben fan!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje Els...leuk dat ze zo persoonlijk kan maken op zo een korte termijn...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen