woensdag 28 april 2021

KKT rood en paars

 Hallo iedereen,

't is weer zover, laatste woensdag van de maand en dan verschijnen hier vele creaties van alle deelnemers van het KKT, vandaag in de kleuren ROOD en PAARS. 

Ik heb mijn gellyplate nog eens bovengehaald en in mijn distressinkten gezocht naar de juiste kleur. Verschillende achtergrondjes gemaakt, keuze gemaakt, stempels uitgezocht en samengebracht tot afgewerkte kaartjes. Ik matte alles op zwart en dan op rood, paars en wit cardstock. 

Ik ben zeker tevreden over mijn resultaten en kijk uit naar jullie commentaren. 





Ik doe vandaag mijn blog ronde bij alle deelnemers, de lijst kan je vinden op de blog Martina's kaartjes. 

Alvast bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog en ik wens jullie nog een fijne dag. 

Els



24 opmerkingen:

  1. Jouw kaartenserie straalt gewoon uit dat je plezier had met het maken ervan, wat een leuke kaarten maakte je, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt met je mooie gelliplate achtergrondjes. Super resultaten.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie kaarten in de gevraagde kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Els, je kaartjes zijn heel mooi en met de gelliplate plate heb je altijd verrassende effecten.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke serie kaarten en zo verschillend niet alleen van thema maar ook de kleuren prachtig zijn ze, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie reeks kaarten, leuk al die verschillende combi's door licht/donker...
    ik was te laat om me aan te melden, maar maakte ook KKT-kaartjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een boel kaarten!! En super gelukt!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaartjes heb je allemaal gemaakt! Heel mooi gedaan met deze kleuren! Het was niet makkelijk! Heel goed gelukt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, jij bent de zoveelste die zo veel kaartjes kon maken ! helemaal leuk zijn de resultaten,
    fijn dat je er weer bij bent deze maand,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige reeks, wat een leuke kaarten en de gelliplate is helemaal mijn ding.
    Liefs Chantl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtige reeks kaarten in de gevraagde kleuren gemaakt Els. Leuke resultaten heb je met de gelliplate en je inkten behaald.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes met hele leuke effecten en prachtige stempels. Je hebt echt eer van je werk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Els, wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik vind je tweede geweldig! En de condoleancekaart is ook heel stijlvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaartjes, Els. Knap, zo veel verschillende! Ik vind de condoleance in deze kleuren heel geslaagd, maar eigenlijk zijn ze allemaal erg mooi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk materiaal en toffe kleuren zorgen dat je helemaal geslaagd bent. Groetjes x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie Els en ondanks de lastige combinatie worden er gave kaarten gemaakt. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Els,

    Leuke set kaaten. Vind vooral de laatste super! Je hebt er je werk van gemaakt!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow....wat heb je prachtige kaartjes gemaakt voor het KKT Els....super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie rij kaarten voor het kkt! Mooi gedaan, ook zo verschillend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi zijn ze! En allemaal zo anders. De laatste vind ik echt schitterend!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een toffe reeks en heel mooie tekst op de laatste kaart.
    Fijn weekend
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een MOOIE serie kaartjes heb je gemaakt Els voor het KKT.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, 4 prachtige kaarten heb je gemaakt in deze kleuren.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen