maandag 3 mei 2021

Voor mijn zussen en broer

Dag allemaal,

Dankjewel voor de vele enthousiaste reacties op mijn kaartjes van het voorbije KKT. Ik heb met heel veel plezier gelezen. 

Mijn zussen verjaren alle drie in de maand april. Voor hen maakte ik volgende kaartjes, een mooie bloemenstencil, distressinkt en sponsen maar.


Vermits mijn broer begin mei verjaart kon ik niet achterblijven en heb ik voor hem onderstande kaart in a box gemaakt. 



Ik kan ze nu laten zien want ze zijn ondertussen in de juiste brievenbussen 📮 beland.

Fijne avond nog

Els 

2 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaarten maakte je, wel grappig dat ze allemaal zo dicht op elkaar verjaren dan he
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige kaarten en box Els, super gedaan ! April was voor jullie een echte feestmaand! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen