woensdag 26 mei 2021

KKT purper en neongroen

Bedankt voor jullie reacties op mijn kaartjes van het vorige KKT, ik blijf ze graag lezen.

Deze maand werd de kleuren-combinatie paars en neongroen. Niet zo makkelijk was mijn eerste reactie, maar ik vond de kleuren wel bij elkaar passen. Op zoek naar het juiste materiaal, geen neongroen te vinden in mijn voorraad, wel fluogroen. Dat lijkt er in mijn ogen er wel op. En dus ging ik aan de slag.

Ergens op YouTube een leuk idee gezien en dat heb ik als basis gebruikt, een mooi tekstje erbij en klaar.


Voor het tweede kaartje gebruikte ik een van mijn vele snijmallen, kleurde deze in met alcoholstiften.

Bij dit kaartje gebruikte ik restanten van de twee vorige. En het paars is pastel. Maar ik wou ze jullie toch laten zien.

Voor meer creaties in deze kleurtjes, neem een kijkje op Martina's blog. Vanavond doe ik een blogronde. Vanmiddag lukt het niet want ik ben  uitgenodigd om te gaan eten met vrienden op een hopelijk zonnig terras.

Groetjes en nog een fijne dag

Els 

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten Els!! Vooral die bovenste in een grafisch printje.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je super leuke kaartjes gemaakt in de KKT kleurtjes Els.
    Ik vind de puzzelstukjes ook zo leuk bedacht!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt 2 mooie kaarten gemaakt, Els. Totaal verschillend, en dat maakt het juist zo knap.
    Ik hoop dat je geniet vanmiddag op het terras.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en mooie kaarten. Vooral de tweede vind ik supermooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drie gave kaartjes, wat doe je toch altijd veel ideeën tijdens een KKT rondje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten Els, wat een verzameling heb je weer weten te maken, in deze kleurencombi.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent weer lekker creatief bezig geweest! toffe kaartjes!
    leuk (om te onthouden) ideetje met de puzzelstukjes.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Drie keer anders, maar telkens geslaagd. Mooie kaartjes Els.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave serie kaartjes maakte jij, ze zien er stuk voor stuk leuk uit groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch is het je gelukt om een PRACHTIGE serie kaartjes te laten zien Els.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Ze zijn ook allemaal even leuk gedaan. Een mooie reeks hoor! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Els. En jij laat het niet bij eentje. Echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaarten en zo verschillend, heel leuk met die cirkels.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke serie kaartjes heb je gemaakt in de gevraagde KKT-kleurtjes!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. woooow Els wat een drietal schitterende kaartjes in deze kleurencombi, vooral de bovenste met die halve cirkels vind ik onwijs leuk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 3 heel verschillende, maar allemaal geslaagde kaartjes voor het kkt! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb jij je lekker laten gaan in deze kleurencombo, geslaagde kaartjes heb je gemaakt
    blij met je deelname deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Els,

    Gisterenavond had ik plots een ziek kleinkindje in huis, dus moest ik mijn blogrondje stoppen... Dan maar vroeg aan begonnen vanmorgen...

    Wat een leuke serie kaartjes... Hoe verder je ging, hoe feller het Neongroen... Goed gedaan alweer!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Els,

    Ik dacht dat ik gisteren gereageerd had. Ik deed het met de iPad, maar niet alles ging goed. Ik had al een idee dat het bij jou niet goed ging. Maar bij deze laat ik je weten dat je 2 toffe kaartjes hebt gemaakt. Het was een mooie combinatie waarvan ik heb genoten. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier ben ik dan eindelijk. Ik doe mijn rondje in stukjes omdat het hier zo druk is met de kinderen en ik achter mijn scherm altijd in slaap val, dus ik probeer het zondagochtend terwijl iedereen nog slaapt...
    Je maakte 3 kaarten. Wauw. Ik vind de tweede heel mooi, de andere zijn lekker kunstig en ook tof. Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi,
    Ik ben een beetje laat maar hier ben ik dan!
    Wat een bijzonder leuke kaartjes heb je gemaakt met de KKT kleuren.
    Hartelijke groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen