vrijdag 10 december 2021

Kerstkaartjes

 Dag iedereen,


't is een tijdje geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb, maar ondertussen heb ik niet stil gezeten.

Allereerst iedereen bedankt voor de vele toffe reactie op mijn kaartjes van het KKT in oktober.

Maandelijks ga ik op maandag naar de hobbyclub, waar we verschillende technieken leren. Vaak buiten mijn comfortzone, maar wel leuk om te maken.

Deze kaartjes zijn het resultaat. 





We hebben gewerkt met distress, zowel de gewone als de oxyde inkten, embossing en snijmallen.

Fijne avond nog

Els

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Els, tof, dat je zo extra inspiratie opdoet ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat moet leuk zijn zo een hobbyclub!
    Mooie kaarten zijn het geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els, ze zijn weer heel mooi geworden ! Tot maandag ?
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Els, en ik had je inderdaad al een tijd gemist.
    Hopelijk geen nare dingen waardoor je er minder bent.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen