woensdag 29 december 2021

KKT okergeel en roestbruin

 Dag iedereen,

In deze laatste week van rare jaar 2021 kleurt blogland in okergeel en roestbruin. Ik zag de kleurencombinatie wel zitten, en was ervan overtuigd dat deze kleurtjes nog in mijn bezit waren. Helaas.....ik gebruikte een combinatie van twee kleuren distressinkt en hoop dat ze voldoen. Een embossing en snijmal voltooien deze kaart. 


Ik ga straks kijken bij de andere creaties, een lijstje van de deelnemers vind je op Martina's blog. 

Fijne feestdagen en gezond en laat jullie creativiteit maar los in het nieuwe jaar. 
Groetjes en bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog 
Els 


15 opmerkingen:

  1. Nou het is een mooi kaartje geworden ook al had je de kleuren niet! Mooi gedaan die achtergrond! Een fijne jaarwisseling en groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi is je kaart geworden, fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in de KKT kleuren Els.....wat mooi gedaan!
    Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog.....jij ook een fijne jaarwisseling!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie strakke kaart !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief kaartje in de gevraagde kleuren, met inkt kun je veel aanvullen en nog meer toveren. Wens je een heel creatief nieuw jaar toe en natuurlijk veel inspiratie (daar profiteren we allemaal van :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi en leuk kaartje heb je gemaakt.... en je weet... de jury is niet heel streng he ? hahahaha
    fijn dat je er (weer) bij bent deze maand ! Op naar de nieuwe uitdagingen in 2022, hopelijk zie ik je daar terug.
    Fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart in de KKT - kleuren. Altijd leuk als je met inkt kan combineren in de gewenste kleuren.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke mooie kaart, Els en heel goed opgelost met je kleuren, toch?
    Fijne jaarwisseling en een goed begin van 2022.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie achtergrond, erg leuk KKT kaartje,groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige achtergrond en het is een heel mooi kaartje geworden.
    Gezellige jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Els,
    je kaart is echt prachtig! En dank je wel nog voor je mooie kaart die ik nog voor mijn verjaardag van je kreeg. Ik heb hem op mijn prikbord gehangen. Heel mooi met de alcoholinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is toch in de juiste kleuren. Distress was een goede oplossing
    Fijn eindjaar
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Els,

    Mooie nieuwjaarskaart maakte je hier, mooie sterretjesachtergrond, fijn in deze kleurencombo...

    Fijn eindejaar en een mooie start voor een gezond en creatief 2022!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi om de kleuren als achtergrond te gebruiken. Tof met de hertjes en de tak. Fijne laatste dag van 2021! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel laat, maar hier is dan toch een reactie op het KKT kaart. prachtig Els, met inkt kan juist heel goed en ook goed gelukt. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen