zondag 19 juni 2022

Verjaardagen

Dag iedereen, 

Het is poosje geleden dat ik hier nog iets getoond heb. Mijn vader is begin mei overleden en nu de administratieve rompslomp bijna achter de rug is, heb ik terug wat tijd voor mijn hobby.

Deze verjaardagskaartjes zijn ondertussen aangekomen bij de jarigen en kunnen ze getoond worden.



 Deze ging naar kleindochter van een buurvrouw.


De kleindochter van mijn vrienden werd zestien en houdt van fotografie en filmen, de cijfers zijn uit een restje papier, bewerkt met alcoholinkt ge sneden.  
Voor het woordje  " hoera " gebruikte ik een stencil, gekocht bij Elke.



De laatste is voor de kleinzoon van vrienden.  Hij houdt van voetbal, ik gebruikte groen cardstock als achtergrond,groen zwart zijn de kleuren van zijn club. Hij houdt ook van muziek, achtergrond gesponsd met distress oxide,cijferstencil er op gezet en enkele notenbalken. De letters zijn van iets dikker karton, die ik bij het opruimen van bureaulade ergens tegenkwam.

Ik ga terug proberen wat meer langs te gaan op verschillende blogs  maar ook ik ondervind problemen met reacties achter te laten.

Groetjes en nog een fijne dag 

Els

1 opmerking:

  1. Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je vader.
    Je kaarten zijn prachtig. Ik had er ook last van. Als ik via Chrome reageer lukt het wel.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen