Hallo iedereen,
Met de techniek van de vorige hobby (zie post hieronder) nog vers in mijn geheugen en omdat al het materiaal nog op mijn knutseltafel stond heb kaartjes voor het KKT gemaakt
We gebruikten friemelpapier, desingpapier, lijm, memento en distress - gewone en oxide inkten, eociline, witte verf, verschillende achtergrond stempels.
En dit is mijn bijdrage voor het KKT deze maand
Wat de anderen met de gevraagde kleurtjes deden, een lijst hiervan kan je vinden op het blog van Martina (Martina's kaartjes)
Een blogronde die ik vanavond.
Bedankt voor jullie reacties op mijn blog, ik blijf ze graag lezen.
Een fijne dag en hou het koel
Els



Wat een leuk serie kaartjes in de KKT-kleurtjes van vandaag!
BeantwoordenVerwijderenTof hoe je de techniek met inktjes hebt toegepast, dat heeft je al heel wat moois opgeleverd.
grtz Colien
wat een mooie serie kaartjes met al de mooie papiertjes en KKT kleurtjes, leuke techniek en leuke stempels heb je gebruikt
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Hey Els,
BeantwoordenVerwijderenJij bent erg productief geweest en maakte een hele set. Goed voor de voorraad!
Liefs,
Nancy
Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenLiefs Chantal