woensdag 24 juni 2026

KKT limoengroen en kersenrood

 Hallo iedereen,

Met de techniek van de vorige hobby (zie post hieronder) nog vers in mijn geheugen en omdat al het materiaal nog op mijn knutseltafel stond heb  kaartjes voor het KKT gemaakt

We gebruikten friemelpapier, desingpapier, lijm, memento en distress - gewone en oxide inkten, eociline, witte verf, verschillende achtergrond stempels. 

En dit is mijn bijdrage voor het KKT deze maand




Wat de anderen met de gevraagde kleurtjes deden, een lijst hiervan kan je vinden op het blog van Martina (Martina's kaartjes)

Een blogronde die ik vanavond. 

Bedankt voor jullie reacties op mijn blog, ik blijf ze graag lezen. 

Een fijne dag en hou het koel

Els

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk serie kaartjes in de KKT-kleurtjes van vandaag!
    Tof hoe je de techniek met inktjes hebt toegepast, dat heeft je al heel wat moois opgeleverd.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie serie kaartjes met al de mooie papiertjes en KKT kleurtjes, leuke techniek en leuke stempels heb je gebruikt
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Els,
    Jij bent erg productief geweest en maakte een hele set. Goed voor de voorraad!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen