donderdag 14 februari 2013

atc-swap februari

hallo iedereen,

Hopelijk hebben jullie valentijn fijn gevierd, 'k heb mijn schoonmoeder in de bloemetjes gezet, zij is jarig vandaag. Mijn ouders trouwden 56 jaar geleden op 14 februari, 
Ondertussen weet ik dat de atc'tjes zijn aangekomen bij Linda DG, dus kan ik ze op mijn blog zetten. 




Terwijl ik dan toch bezig was, heb maar ineens voor een atc'tje ook een groter formaat gemaakt. ik laat jullie meegenieten.


dit kaartje liet in een vorig bericht als een zien,
groetjes
Els

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zoveel hartjes samen te zien Els!!
    Heel mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachige kaarten en ATC's, je bent heel ijverig geweest !! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Els, deze kaartjes zijn allemaal
    om te mooier.
    Liefs
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen