Over mij

Mijn foto
puurs, België, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

donderdag 14 februari 2013

reactie van 't liefje

Na het tonen van het kaartje kreeg mijn zoon een leuke reactie: " 't Is echt een mooi en leuk kaartje!"  
En ik ..... moest wachten op de reactie tot 't liefje naar huis was. 

Dit zegt mijn zoon : het voordeel met Me-To-You-beertjes is dat je ze zowel voor gewone vriendschapskaartjes als voor liefdeskaartjes kunt gebruiken.  een aanrader voor mensen die ook met Me-To-You-beertjes werken ;-).

groetjes
Els

Geen opmerkingen: