maandag 4 februari 2013

kaart voor huwelijk


Hallo iedereen,
 
een collega vroeg me om een huwelijkskaart voor haar dochter Faye en voor haar zoon Sly te maken.  Zij stappen beide deze maand in het huwelijksbootje
 eerst maakte ik een enkele ontwerpjes, die hebben jullie al gezien – valentijnskaart 1 + 2  -
maar ik maakte ook nog een andere kaart in ‘t wit met een tintje oranje, omdat dat de lievingskleur van haar dochter is. Ik wou niet teveel oranje gebruiken en het toch wat “klassiek” houden. 


ik was toch niet helemaal tevreden over het ontwerp, mijn collega vond ze wel OK.
voor de uiteindelijke kaarten (formaat A5) heb ik nog enkele wijzigingen aangebracht.
De extra kleine hartjes op de kaarten staan voor hun kindjes, want zij maken nu al deel uit van het gezin. deze heb ik toegevoegd op verzoek van mijn collega. Haar zoon en schoondochter zien graag groen, vandaar het tintje groen op hun kaart.
voor haar dochter Faye

voor haar zoon Sly
ik laat jullie meegenieten.
groetjes
Els

5 opmerkingen: