Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

zondag 5 mei 2013

duinen

Dag iedereen

Welkom Nicky als nieuwe volger op mijn blog, bedankt om een kijkje te komen nenem.

Nog van hetzelfde thema : zee

Enkele eenvoudig gesponste kaartjes.



groetjes
en bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog
Els

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie, stijlvolle kaartjes
grtjs, martina
x

maria's knutselplezier zei

Weer zo mooi, echt hoor, geloof in je zelf, je bent heel origineel!!

Groetjes
Maria