Over mij

Mijn foto
puurs, Belgiƫ, Belgium
Hallo, Ik ben ELS,woon in Klein Brabant en heb een toffe zoon (°1992). Mijn wenskaarten maak ik al vele jaren zelf. Ik gebruik hiervoor verschillende technieken, maar ik werk het liefst met stempels. Wat ik daar allemaal mee maak, laat ik graag aan jullie zien. Uiteraard zijn jullie reacties welkom

Volgers

vrijdag 17 mei 2013

vele gelegenheden

Hallo iedereen,

dankejewel voor de reacties om mijn kaartjes, ik ben er erg blij mee.

deze snelle kaartjes zijn geschikt voor alle gelegenheden, dus maakte ik er verschillenden. ik laat ze in verschillende mails zien.




bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog
groetjes
Els

7 opmerkingen:

Inge tje zei

Heel mooi !

Lindeke zei

Mooie kaartjes Els! Vooral het blauw/gele krijgt hiervan mijn voorkeur!

martina's kaartjes zei

leuke resultaten !
grtjs, martina
x

Christine zei

Toffe kaartjes en veelzijdig!
Liefs
Christine

Enny zei

Mooie kaarten Els !! En veel succes maandag !! Groetjes Enny

Carina zei

Heel leuke kaarten,knap gedaan!

maria's knutselplezier zei

Schitterende kaarten Els, heel speciaal zo met het cirkeltje!!

Groetjes
Maria