woensdag 22 mei 2013

Welkom nieuwe volger

Dag iedereen,

welkom aan mijn nieuwe volger Peggy

misschien kunnen mijn kaartjes een inspiratie zijn

bedankt ook weer voor jullie reacties op mijn vorige post. Ik kijk wel regelmatig op jullie blogs, waar ook hele mooie kaartjes verschijnen, maar 't lukt met niet altijd om een reactie te posten.


hier nog wet kaartjes

het beertje kleurde ik met copics

het broekje van de kikker het ik extra gestempeld - uitgeknipt en  verhoogd opgekleefd,
de kikker kleurde ik met derwentkleurpotloden

hier gebruikte ik crea-plac, een plaat gemaakt uit een laagje piepschuim en 2 lagen papier.
 Het kan perfect geëmbossed worden. de kleurtjes zijn lukraak gekozen en eigenlijk heb ik alleen mijn sponjes leeggekleurd.

bedankt om een kijkje te nemen op mijn blog
groetjes
Els

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Els! Vooral het beertje vind ik heel schattig!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie reeks kaarten heb je weer gemaakt Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Els ik vind jouw kaartjes altijd heel erg mooi !
    Ook het laatste kaartje qua kleuren is heel erg geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten Els, en die kikker is schattig ! Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen